آهنگ جدید حامیم به نام این همه آدم

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید حامیم به نام این همه آدم

Download New Music Haamim – In Hame Adam



جعبه موزیک


 

این همه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم
چرا باید بشم عاشق اونی که منو اصلا نمیخوادم
این همه آدم چرا بین همه من اینهمه سادم
چرا با اینکه میدونم تهش چی میشه باز پای تو وایسادم
من نه بد دیدم ازت نه بد میگم ازت
فقط میرم فقط فاصله میگیرم ازت
نه میگم بهترم از تو نه دلگیرم اصلا از تو


فقط میرم میرم اصلا گیرم که بعد از تو بمیرم
بمیرم بهتر از اینه که دستاتو بخوام زوری بگیرم
خودم میرم دلم میخواد اصلا از درد این دوری بمیرم
اینجوری بمیرم ...
برو با همه خوبی و بدیات میدمت تورو به دورو بریات
چرا بمونی تو که نداری میلی نه کمی نه زیاد
حسی که دارم و نداری تو عشقی که دادمو ندادی تو
چرا بمونی تو که نداری میلی نه کمی نه زیاد

دانلود با کیفیت 320 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: