آهنگ جدید ایوان بند به نام تو فقط

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید ایوان بند به نام تو فقط

Download New Music Evan Band – To Faghat



جعبه موزیک


 

دردونه ی من عشق آخر دل
تا تو با منی تک میپره دل
از خودت برام هیچی کم نکن
جای تو کسی فکرشم نکن
صورتت به ماه طعنه میزنه
هرچی که بخوام داری یه تنه
عاشقت برات ببین چه ها کنه
تا خودشو تو دل تو جا کنه
الا تو فقط بلا تو فقط
رو تو قفلی زدم یالا تو فقط
حالا بزن و برقص بیا با من وسط
من عشق میکنم با خودت فقط


الا تو فقط بلا تو فقط
رو تو قفلی زدم یالا تو فقط
حالا بزن و برقص بیا با من وسط
من عشق میکنم با خودت فقط
رو تو قفلی زدم وا نمیشه که
گشتم مث تو پیدا نمیشه که
میون این همه شبیه تو کمه
تورو میخوام همین حرف آخرمه
الا تو فقط بلا تو فقط
رو تو قفلی زدم یالا تو فقط
حالا بزن و برقص بیا با من وسط
من عشق میکنم با خودت فقط
الا تو فقط بلا تو فقط
رو تو قفلی زدم یالا تو فقط
حالا بزن و برقص بیا با من وسط
من عشق میکنم با خودت فقط

دانلود با کیفیت 320 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: