آهنگ جدید علی خدابنده به نام حالا که میبینی

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید علی خدابنده به نام حالا که میبینی

Download New Music Ali Khodabandeh – Hala Ke Mibini



جعبه موزیک


 

هنوز پیگیر کارامی خوبه که همه جا همرامی
با تو عاشقیو من میشم بلد فقط
خوبه کنارتو راه میرم خوبه که دلتو دادی من
جز تو نمیزنم با هیچکس قدم منم
اگه میشه بهم لطف کنی دلمو‌ به دلت قفل کنی
جاتو توی قلبم به کسی که نمیدم من
حتی اگه دلت از سنگ شه
نمیشه عشقتو کمرنگ شه
ضربان قلبم تویی شب و روز همدم
حالا که میبینی دیوونتم بزار بشم دیوونه تر


به بودنت چقد بد عادتم خوبه باتو حال بدم
حالا که میبینی اسیرتم نذار بشم رازی بکم
محاله بزنم قید تورو هرجا بری پیگیرتم
هنوز میگم عشق من کیه بلند بهم میگی من
مگه میشت ازت چیزی بخوام گلم بهم بگی نه
میبینی چقد بهم میایم خیلی تو چشیم پیش هم
شدی همه قلب من با تو از دلم میره غم
حالا که میبینی دیوونتم بزار بشم دیوونه تر
به بودنت چقد بد عادتم خوبه باتو حال بدم
حالا که میبینی اسیرتم نذار بشم رازی بکم
محاله بزنم قید تورو هرجا بری پیگیرتم

دانلود با کیفیت 320 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: