آهنگ جدید سینا درخشنده به نام لالایی

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام لالایی

Download New Music Sina Derakhshande – Lalaei



جعبه موزیک


 

یاد توام وقتی که این ساعتا جفتن
هرجا نشستم خوبیتو از ته دل گفتم
میخوام همه آرزوهات واست بشن یه خاطره
هرچی که میخوایو بگو واسه تو عشقم حاضره
واسه تو عشقم حاضره ...
صدای تو لالایی واسم کنار تو من عشقو میشناسم
انگار یه عمره دارمت عشقم هرچی شما بگو به رو چشمم
صدای تو لالایی واسم کنار تو من عشقو میشناسم
انگار یه عمره دارمت عشقم هرچی شما بگو به رو چشمم


کی جز تو میدونه بری نفسی نمیمونه
عاشقتم و پای حرفمم میمونم تورو از خودم میدونم
از خودم میدونم ...
وقتی لالایی میخونه صداش مث نم بارونه
پیچیده مثل یه پیچک دور قلبم هی میخوام دورش بگردم
دورش بگردم ...
صدای تو لالایی واسم کنار تو من عشقو میشناسم
انگار یه عمره دارمت عشقم هرچی شما بگو به رو چشمم
صدای تو لالایی واسم کنار تو من عشقو میشناسم
انگار یه عمره دارمت عشقم هرچی شما بگو به رو چشمم

دانلود با کیفیت 320 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1401/11/21/5.

    همیشه بدرخشی سینا جان عاشق کاراتم

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: