آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام یه دریا نریم

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام یه دریا نریم

Download New Music Alireza Talischi – Ye Darya Narim

علیرضا طلیسچی یه دریا نریم


 


جعبه موزیک

  


 

موندگارت میکنه اون مهربونیا بی منت همش پیش دلم
من چیکار دارم گذشتمون چیه تو با منی پس عاشقت میشه دلم
از الان دارم به این فکر میکنم که با تو دوتایی توی یه خونم
حال خوبی که کنارت دارمو با چی عوض کنم مگه دیوونم
بیا پر کن منو حافظمو با خاطرات از خواب بلند شم صبح هر روز با صدات
هر جا که میشینی بگی که با منی قربون خط گوشه ی خنده هات
یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم
یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم
یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم
یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم


تو چشمات چی منو دیوونه میکرد که هستی خوبمو نیستی کلافه
تو تو قلبم مث فرشته بودی مگه قهر تورم دیدم من آخه
ببین دلگرم دلگرمم چون حتی منو تنها نمیذاره خیالت
چه ترکیبی بهش فکر یه لحظه من و بوی نم و ساحل کنارت
یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم
یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم
یکم راه نریم یه دریا نریم یه ساحل نریم دوتایی عشقم
یه آتیش خوب با کبریت و چوب میام دنبالت کجایی عشقم

دانلود با کیفیت 320 


آهنگ آخرش قشنگه علیرضا طلیسچی
آهنگ علمدار علیرضا طلیسچی
هنگ جدید علیرضا طلیسچی رفتی
دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی باهام نبود کسی
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام قرار نبود
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام ای دل غافل
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام رد داده بودی
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام اتفاقی دیدمت
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام سلام از آخرش بگو برام
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام مادر
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام سخت گیر
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام راضیم ازت
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دیوونه دوست داشتنی
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام من یه جا گیرم
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام ای داد بر من
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام میرم پی کارم
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام میرم دلت تنگ میشه ها
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام گیریم منو ول کردی
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام قاف
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دل به دل
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام لیلا
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی و بابک مافی به نام با من بمون
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام سیاه
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نه نمیارم
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام رو به روی من
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام یه دریا نریم
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام قلب من
پیش فروش آلبوم جدید علیرضا طلیسچی به نام قاف
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام فانوس دریایی
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلخوشم به چیت
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلگیرم
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام ارتش سری
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بهم برس
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام به تو چه
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام پا قدم
آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بی پناهی

آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    رجاییان گفته:
    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    خیییللییی عااالی بود فوق العاده ست

    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    عالی موزیک ویدیو هم داره

    Pedram palizi گفته:
    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    دارید بی انصافی می کنید آهنگ قشنگی بود اتفاقا

    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    اولش باورم نشد ترانه از طلیسچیه چون خیلی ضعیف بود به نظرم و از آقای طلیسچی بعیده همچین کار ضعیفی امیدوارم زود تر برگده به روزای اوجش

    مشتاقی گفته:
    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    طلیسچی مثل همیشه عالی ولیمتن آهنگ چرت و پرتی بیش نبود

    Hanyeh گفته:
    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    عالی و پر از احساس بود

    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    کپی برداری واضح از آهنگ کوچه عشق حامد همایون بود این آهنگ لااقل میذاشتین یه نصف سال بگذره مردم یادشون بره ریتم آهنگ رو بعدش کپ میزدید

    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    طلیسچی مثله همیشه عالی خوند ولی آهنگ زیاد جالب نیست

    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    بسیار عالی ترانه واقعا قشنگی داشت

    ناصر گفته:
    این نظر در تاریخ 1401/3/25/3.

    فوق العاده بود

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: